maanantai 30. toukokuuta 2016

Siitepölyallergia...

Moro!
Tämä postaus ei sisällä taaskaan yhtään kuvaa Sulosta ja Vilistä, mutta en saa siirrettyä kuvia... Emme anna sen haitata kuitenkaan, eikös? :3

 Kirjat pihalle ja ite lomalle

Olen huomannut, kuinka vähän loppupelissä kirjoittelen tänne. Jos jo nyt kirjoitan näin harvoin, entäs kesällä? Kesäloma tosiaan tulee aivan pian, enää suunnilleen viisi päivää! Ihan alkutekijöiksi menen varmaan parvekkeelle ja heitän koulukirjat pihalle! Vitsi vitsi, säästän koulukirjani aina, minulla on vieläkin eppuluokan aapiset ja matikankirjat hallussa.

 
Tämä kuva on syntynyt tylsyyden seurauksena


Siitepölyallergiani

Lapsena taikka alakoulu-iässä minulla ei ollut minkäänlaista allergiaa mitään kohtaan. Nykyään on vain siitepölyallergia. Tai se ei ole vielä ihan varmaa, mutta ulkona, varsinkin erilaisilla kentillä minulle tulee hengitysvaikeuksia ja nyt kun siitepölyaika on kovimmillaan, minulla on myös kova nuha, yskä, kurkkukipua ja hieman lämpöä. Nytkin nenä vuotaa inhottavasti.


 Mutta tämmöistä... Ei mulla itse asiassa ollut juuri muuta. Tämä blogi oli kyllä kisuilleni, mutta haluaisin, että niistäkin olisi kuvia jos puhun niistä. Sulo on alkanut tonkimaan kaikkia kasseja ja kaappejen ovia auki. Vili taas on meidän perheen käkikello, raapii ovia aamukuudesta alkaen. Välillä aika häiritsevää, mutta eipähän nukuta pommiin ikinä ♥ :D

Mutta koitan saada ensikerraksi kuvia kisuista, nähdään silloin, moiksu ♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti